You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Το τόφου και τα λαχανικά κατά του καρκίνου των ωοθηκών

Το τόφου και τα λαχανικά κατά του καρκίνου των ωοθηκών

 
Δοκιμάστε να βάλετε το τόφου στη διατροφή σας, ειδικά αν απέχετε από τα γαλακτοκομικά συχνά, καθώς σύμφωνα με μελέτη που έχει δημοσιευτεί στο International Journal of Cancer, οι γυναίκες που λάμβαναν μέσω της διατροφής τους ισοφλαβόνες (συστατικό που βρίσκεται στα προϊόντα σόγιας), μείωσαν τις πιθανότητες ανάπτυξης καρκίνου των ωοθηκών κατά 37%.
Εκτός, όμως, από τη σόγια, σύμμαχοί σας ενάντια στη μορφή αυτή καρκίνου είναι και τα λαχανικά, αφού βρέθηκε ότι οι γυναίκες που ακολουθούσαν δίαιτες υψηλής περιεκτικότητας σε φλαβονοειδή, τα οποία συναντούμε σε λαχανικά όπως κρεμμύδια, μπρόκολα και λάχανα, μείωσαν τον κίνδυνο κατά 49%.
Ο λόγος που τα παραπάνω είναι προστατευτικά είναι η αντιοξειδωτική τους δράση και οι φυτοχημικές τους ουσίες που εμποδίζουν τα κύτταρα των ωοθηκών από το να διαιρούνται ραγδαία και κατ' επέκταση να οδηγήσουν σε καρκινογόνες αλλαγές.
Βάλτε από σήμερα κιόλας το τόφου στη διατροφή σας, προσθέστε γάλα σόγιας στα δημητριακά σας και ενσωματώστε σε κάθε σας πιάτο λίγα λαχανικά που εκτός από την αντικαρκινική τους δράση, προστατεύον την καρδιά και σας γεμίζουν με βιταμίνες.
 
ΠΗΓΗ: clickatlife.gr

Δείτε επίσης...

Η μαγειρεμένη ντομάτα προστατεύει την καρδιά
Η μαγειρεμένη ντομάτα προστατεύει την καρδιά

Επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η καθημερινή κατανάλωση 80γρ μαγειρεμένης φρέσκιας ντομάτας μειώνει τα προβλήματα που εμφανίζονται στα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων όταν η διατροφή περιέχει πολλά λιπαρά.

Mαύρη, λευκή ή γάλακτος;
Mαύρη, λευκή ή γάλακτος;

Διαβάστε στο Παιδί και Νέοι Γονείς ποιο είδος σοκολάτας είναι προτιμότερο να τρώνε τα παιδιά μας, από τη Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Αγγελική Ζαφειράκη